مزایا و معایب ساخت یک خانه جدید

وقتی نوبت به خرید ملک می رسد، سر و صدای زیادی وجود دارد که می تواند بر تصمیم شما تأثیر بگذارد. آیا باید ملک جدید بخرید؟ آیا باید یک ملک قدیمی در زمین بزرگ بخرید و آن را خراب کنید و سپس دوباره بسازید؟ آیا باید یک ملک قدیمی را بازسازی خانه در شیراز کنید؟ یا باید تازه شروع کنید و خودتان زمین را بخرید؟ سخت است که بدانید بهترین گزینه برای شما کدام است، بنابراین ما از سازندگان حرفه ای خانه در Bellriver Homes پرسیدیم که مزایا و معایب تخریب یک ملک قدیمی و بازسازی چیست، و مزایا و معایب ساختن تازه چیست. Fred Van Urk، مشاور KDR در Bellriver، پایین آمدن را به ما می دهد.

گزینه شماره 1 یک ملک قدیمی را خراب کنید و دوباره بسازید

به گفته فرد، اینها همه مزایای یک ناک داون/بازسازی خانه در شیراز است.

خانه‌های از پیش ساخته شده در مناطقی که اغلب سن خود را نشان می‌دهند، تاریک هستند و فضاهای زندگی کوچکی دارند که برای زندگی مدرن طراحی نشده‌اند. گزینه knock-down and rebuild به شما این امکان را می دهد که این مورد را بدون تغییر آدرس خود تغییر دهید.

“اگر قبلاً زندگی خود را در یک مکان خاص ایجاد کرده اید و نمی خواهید دردسر جابجایی و شروع از صفر (مدارس جدید، همسایگان جدید و غیره) داشته باشید، می توانید به سادگی خانه رویایی خود را در زمینی که از قبل دارید بسازید.”

“انتخاب تخریب و بازسازی خانه در شیراز  به صاحبان خانه اجازه می دهد تا ارزش زمین را که اغلب ارزش آن بیشتر از خانه است، حفظ کنند.”

“صاحبان خانه می توانند کنترل خلاقانه کامل داشته باشند و همه چیزهایی را که از ساختمان قبلی راضی نبودند تغییر دهند.”

“این می تواند زمان کمتری نسبت به جستجوی خانه رویایی خود در مکان رویایی شما داشته باشد.”

به گفته فرد، اینها همه نکات منفی یک ناک داون/بازسازی خانه در شیراز  هستند.

“اگر تصمیم به خراب کردن و بازسازی خانه در شیراز  کنید، نمی توانید به همان سرعتی که می خواهید یک ملک از پیش تاسیس شده خریداری کنید به خانه جدید خود نقل مکان کنید.”

“در حالی که منتظر هستید تا خانه تان از ابتدا بازسازی خانه در شیراز  شود، باید تمام اثاثیه و سایر دارایی های خود را ذخیره کنید.”

“شما باید محل اقامت جایگزین را برای مدت زمان بازسازی خانه در شیراز  خرابی ترتیب دهید.”

ویران کردن خانه به این معنی است که شخصیت ساختمان اصلی را از دست خواهید داد.

“ممکن است برای اولین بار خریداران خانه که ممکن است در عوض از خرید یک بسته خانه و زمین سود ببرند، دلهره آور باشد.”

گزینه شماره 2 ساختن از ابتدا در زمین جدید

به گفته فرد، اینها مزایای ساختن تازه است.

“شما این شانس را دارید که خانه رویایی خود را بسازید و خودتان آن را شخصی سازی کنید.”

“با Bellriver شما این گزینه را دارید که طراحی خانه خود را سفارشی کنید،بازسازی خانه در شیراز به این معنی که واقعا می توانید خانه ایده آل خود را بدست آورید.”

“ساخت خانه خود به جای خرید یک ملک از قبل موجود، شما را از دردسر جستجوی خانه ای که تمام جعبه های شما را مشخص می کند، نجات می دهد.”

“شما در رقابت با دیگرانی نیستید که علاقه مند به خرید ملک مشابه شما هستند.”

“شما دقیقا می دانید که چه چیزی به دست می آورید. از آنجا که خانه را خودتان ساخته اید،بازسازی خانه در شیراز از تعمیرات پس از خرید و غیره تعجب نخواهید کرد.

سقوط ها

سازندگانی هستند که بسته‌های فراگیر را ارائه نمی‌دهند و مشتریان را در طول ساخت با هزینه‌های اضافی مواجه می‌کنند.»

“شما نمی توانید مستقیم وارد شوید،بازسازی خانه در شیراز باید منتظر بمانید تا خانه رویایی شما ساخته شود.”

“ممکن است برای برخی از خریداران خانه استرس زا باشد اگر آنها از مجموعه ای از انتخاب های موجود غرق شوند.”

«اگر بسته‌بندی خانه و زمین را انجام نمی‌دهید، بازسازی خانه در شیراز باید زمان و تلاش خود را صرف پیدا کردن یک طرح خانه مناسب برای بلوک زمین خود کنید.»

“شما باید اطمینان حاصل کنید که ساختمان شما با تمام الزامات شورای محلی مطابقت دارد – این ممکن است کمی زمان بر باشد و برنامه ریزی دقیقی داشته باشد و ممکن است برای برخی افراد دلهره آور باشد.”

پنج هزینه مخفی ساخت خانه

ساختن یک خانه جدید یک پروژه گران قیمت است، مهم نیست کجا باشد یا چه کسی آن را می سازد. اگرچه ممکن است زمانی را صرف جمع‌آوری قیمت‌ها و بررسی هزینه‌ها، نرخ‌ها و سایر هزینه‌ها کرده باشید، هزینه‌های دیگری می‌تواند به‌طور غیرمنتظره‌ای در طول فرآیند ساختمان ظاهر شود که حتی باتجربه‌ترین سازنده یا بازسازی خانه در شیراز کننده ممکن است هرگز پیش‌بینی نکرده باشد.

آلورث هومز در ساخت خانه های خانوادگی در سراسر نیو ساوت ولز تخصص دارد و از سال 1978 وارد این تجارت شده است.بازسازی خانه در شیراز استفان تامپسون، مدیر عامل آل وورث هومز، تجربه زیادی در مدیریت ساختمان ها و بودجه دارد، بنابراین او فهرستی از برترین ها را جمع آوری کرده است. پنج هزینه پنهان ساختن خانه تا دقیقا بدانید چه انتظاری دارید.

1. هزینه های سایت

وقتی نوبت به ساختن خانه شما می رسد، کارهای سایت می توانند بیشترین هزینه های اضافی را داشته باشند.بازسازی خانه در شیراز این به این دلیل است که شرایط زیرسطحی را نمی توان همیشه با بازرسی بصری تعیین کرد. شن و ماسه، خاک رس، سنگ، پرکننده سست همگی در مواد پایه شما وجود دارند. سازندگان به ندرت برای آزمایش سایت شما دچار مشکل می شوند، زیرا احتمال مواجهه با مواد پایه پرهزینه مانند سنگ بسیار اندک است – آزمایش آن معمولاً هدر دادن پول است. اگر نمی توانید اطلاعات ژئوتکنیکی زمین خود را بدست آورید، یک آزمایش خاک ساده ارزشمند است.

2. محوطه سازی

وقتی خانه خود را انجام می دهید، متوجه خواهید شد که محوطه سازی یک سرمایه گذاری عالی است که همه چیز را به هم گره می زند. بازسازی خانه در شیراز محوطه سازی می تواند بسیار گران باشد و فقط یک مقدار کمی کار می تواند هزینه زیادی داشته باشد، که ممکن است نداشته باشید. شما می‌توانید با انجام کار پای خود و خرید و گذاشتن تمام چمن‌ها و همچنین گیاهان تزئینی، مقدار زیادی پول پس انداز کنید. فراموش نکنید که محوطه سازی شامل حصار کشی و مسیر ورودی نیز می شود، بنابراین یک بودجه واقع بینانه تنظیم کنید و این را در نظر داشته باشید.

3. کفپوش

اگر نشانه روشنی از آنچه در بسته خانه شما گنجانده نمی شود، کفپوش می تواند یکی دیگر از موارد اضافی پنهان باشد. بازسازی خانه در شیراز هزینه مواد کفپوش بسیار متفاوت است، به خصوص اگر چیزهایی مانند تخته های چوبی کف می خواهید. بحث و گفتگو با سازنده شما چه چیزی شامل و چه چیزی نیست در فرآیند ساخت بسیار مهم است.

4. زمین ثبت شده

بسیاری از مردم یک بسته خانگی خریداری می کنند و بررسی نمی کنند که آیا زمین ثبت شده است یا خیر. بازسازی خانه در شیراز یعنی زیرمجموعه تکمیل شده در اداره مالکیت اراضی ثبت می شود تا مجوزهای ساختمانی اخذ شود و کار شروع شود. تاخیر در ثبت نام می تواند به معنای افزایش هزینه ساخت و افزایش قیمت سازنده باشد. قبل از سپرده گذاری برای ساخت، حتما بررسی کنید که زمین در حال ثبت است و ببینید آیا سازنده شما می تواند در صورت نیاز قیمت را برای مدت طولانی تری قفل کند.

5. افزودنی ها یا تغییرات

ساختن یک خانه جدید به این معنی است که شما زمان دارید تا تک تک چیزهای کوچک را در نظر بگیرید. بازسازی خانه در شیراز اما اگر بر آن حکومت نکنید، بودجه ای که 250000 دلار تعیین کرده اید می تواند به سرعت به 300000 دلار برسد قبل از اینکه متوجه شوید. با دقت در نظر بگیرید و بین نیازها و خواسته های خود تعادل برقرار کنید (شما لیاقت چند خواسته را دارید – این خانه جدید شماست). همه آنها را قبل از قرارداد مستند کنید و مقداری پول را کنار بگذارید تا اگر نیاز دارید با یک افزونه لحظه آخری به سازنده بروید، دچار بحران مالی نشوید.

Comments

Leave a Reply